17:31:00

Motylem jestem... :)



Poniedziałek! Nowy tydzień pracy i nowe wyzwania!






Lubisz poniedziałki? pewnie nie... jak większość osób, które o to pytam. Po słodkiej leniwej niedzieli przychodzi czas na poranną pobudkę i kolejny wyścig z czasem. A ja postanowiłam, że poniedziałek to będzie taki dzień, gdzie, skoro jest nowy tydzień, to i zaczniemy go od czegoś nowego. Czyli poniedziałki pełne nowości.


Zapewne pamiętasz, że jakiś czas temu pracownia ALE POMYSŁ  oraz EWUWKA przygotowały dla mnie grafiki na tkaniny. Niedawno zamówiłam wydruki w Cottonbee wszystkich wzorów, z których powoli będzie postawać cała pididowa kolekcja. Ale nie tylko wzory chciałabym Ci pokaz, ale też liczę na Twoją pomoc, ponieważ do wzorków muszę dopasować tkaniny, wszelkie Twoje sugestie są więc mile widziane. Pokaże Ci również to, co nowego powstanie, czyli nowe maskotki i produkty, a planach jest gama dla większych dzieci, w tym dla przedszkolaków.

To jak, czas na pierwszą nowość- motylki!

Motylki początkowo miały być szaro różowe, jak zestawy, których już kilka zrobiłam, ale po drodze Pani Iwona z ALE POMYSŁ zrobiła też wersję różową. Dzięki temu myślę, że można stworzyć  zestaw pastelowy i drugi bardziej energetyczny. Tak jak z tym drugim wybór kolorów nie sprawia mi problemów, tak w pierwszym zastanawiam się czy różowe czy szare minky?
Wszystkie tkaniny mają swoje panele na poduszki, z których będą poszewki. Na zdjęciach poniżej dwa odcienie motyli, pastelowe z zestawem, który niedawno robiłam, i różowe wzory wraz z minky fuksją.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz