21:01:00

Dla Wandzi

Kochani, którzy zaglądacie na mojego bloga a jesteście z okolic Krakowa i okolic, polecam wam wzięcie udziału w loterii która odbędzie się w dniach 5-7 lipca w miejscowości Zator niedaleko Krakowa. Loteria jest zorganizowana, by pozbierać pieniążki na leczenie malutkiej Wandzi, która choruje na złośliwy nowotwór oka. Przekazuję na ten cel Rarity ze skrzydełkami (była taka w jednym odcinku kucyków, gdy razem z Rainbow brała udział w zawodach latania). Wiele blogerek, które zajmują się tworzeniem cudeniek również przekazują fanty, między innymi wspaniałą Aneta z Pracowni Foggi, do której linkujcie po więcej informacji. Jeśli możecie, wrzucajcie link na facebooka i inne portale, niech się ta akcja rozniesie bo warto pomóc maleństwu kupując losy, a może ktoś z was chce coś przekazać. Po więcej informacji http://anielskisklep.blogspot.com/2013/06/dla-wandy.html

Oto konik na loterię






2 komentarze:

  1. wracając do wykrojów, tak jak pisałam, jest kilka dostępnych w sieci jeśli się wygoogluje, natomiast nawet ten, który ja kupiłam pozmieniałam delikatnie, każdy ma swoje sekrety. Dobrą metodą jest odrysować kształt ciała z obrazka rysunkowego. największy problem jest z głową, by wyszła równa i by pyszczek fajnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń