16:10:00

Przymierzam się.... :)

Dziś postanowiłam, że sama muszę trochę się aktywizować blogowo i stwierdziłam, ze muszę zrobić Candy. Tylko właśnie, co ma być do rozdania, kucyk czy lalka? Ktoś ma jakiś pomysł? a może jedno i drugie? Kto ma ochotę niech pisze komentarz i opisze co fajnie byłoby zdobyć, no i jakie duże. Jaki konik, w jakich kolorach albo jaka lalka, a może królik. Sami podpowiedzcie.

? ? ? ? ?

Ja tymczasem dopracowuje swój wykrój kucyka i nawet zrobiłam prototyp tym razem mniejszy, nie jak zawsze 40cm ale ok 20, taki fajny mały poręczny. Jeszcze czeka na włosy i znaczek, ale lada chwila go skończę. Potem będę opracowywać lalę, chcę żeby miała charakter, taki Pididowy, mój własny i rozpoznawalny. Zarówno jeśli chodzi o formę jak i o ubranka, coś, co się będzie powtarzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz